Παρασκευή, 20 Ιουλίου 2012

ΔΙΠΛΑ ΣΟΥΠΕΡ ΣΕΤ ΓΙΑ ΧΕΡΙΑ

Διπλα σετ

Τα διπλα σετ δεν ειναι τιποτα αλλο απο διπλα σουπερ σετ.Αντι δηλαδη να κανουμε ενα σετ για δικεφαλους και αμεσως μετα ενα για τρικεφαλους,κανουμε δυο ασκησεις για δικεφαλους και αμεσως μετα αλλες δυο ασκησεις για τρικεφαλους.
Μετα απο μια μικρη παυση αρχιζετε ξανα απο την αρχη.Η τεχνικη των διπλων ασκησεων  για καθε μια μυικη ομαδα που γινονται χωρις παυση κανει την τεχνικη ακομα πιο εντονη.Μπορειτε να επιλεξετε οποιεσδηποτε δυο ασκησεις αλλα ειναι καλο να κανετε διαφορετικες ασκησεις για καθε μυ.ΟΙ διαφορετικες γωνιες εκτελεσης θα γυμνασουν το μυ απο διαφορετικες κατευθηνσεις με αποτελεσμα να υπαρχει μια ολοκληρωμενη διεγερση.Ενας καλος συνδυασμος διπλου σετ με καλα αποτελεσματα ειναι-

  • Καμψεις με αλτηρες σε παγκο επικλινη 45μοιρωνΚανετε καμψη με τους αλτηρες μεχρι τα 3/4 της κινησης,σφιγγετε τους δικεφαλους για δυο δευτερα και μετα αργα κατεβαινετε μεχρι να τεντωθουν και παλι τα χερια σας.Χρησιμοποιηστε τοσο βαρος ωστε να φτανετε σε κοπωση  στις 10 επαν.

  • Καμψεις με αλτηρα με το σωμα λιγο σκυμενο.Ειστε ορθιος γερνετε λιγο προς τα εμπρος κρατοντας τον τοιχο με τεντωμενο χερι και με το αλλο χερι κρατατε εναν αλτηρα προς τα κατω.Κανετε καμψει και σφιγγετε δυνατα στο ανω σημειο.Χρησιμοποιηστε οσο πιο μεγαλο βαρος μπορειτε.

  • Βυθισεις σε παγκοΣε δυο παραλληλα τοποθετημενους παγκους βαζουμε στον εναν τα ποδια και στον αλλον  ακουμπαμε με τα χερια με ανοιγμα οσο το ευρος των ωμων κατεβαζουμε το σωμα οσο πιο κατω μπορουμε.Σε αυτην την ασκηση φτανετε εως κοπωση.

  • Οπισθολαιμιες εκτασεις για τρικεφαλους(αλτηρα)Φερνετε εναν αλτηρα πισω απο το κεφαλι σας και τεντωνετε το χερι σας προς τα επανω.Αργα κατεβαζετε τον αλτηρα πισω απο το κεφαλι κρατωντας το ανω χερι ακινιτο και οσο πιο κοντα γινετε στο κεφαλι σας.Σε αυτην την ασκηση καντε 10 επαν.Δυο τετοια σετ ειναι αρκετα για μια καλη και γρηγορη προπονηση.Εαν θελετε μπορειτε να κανετε 4τετοια σετ για πιο εντονη προπονηση.

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου